tjoho! :)

Nu sitter jag här själv medans Tim ligger och sover än, Kärlek kallas det. Ska snart ta och väcka han så vi kan åka in till stan, men funderar på att slänga i hop någe lått så magen blir nöjd. Ska passa på att spela lite sims innan jag väcker han. Gott med måndagar, då man är ledig!  Igår så tog jag mig ett fodbad, för mina fötter var hårda som stenar. Så jag filade och målade lite. Råkade fila lite för mycket på en tå, så nu har jag fått ett litet sår där som svider. =) Haha! Aj aj aj. Men fina blev dom iallafall!

Tog en massa bilder igår på min mobil, men så klart kan jag inte lägga in dem på data. Varför? :@


Får väl bli denna bild då :)

Kommentarer
Postat av: ebba

alltsåmathilda, du är beroende av sims. ledsen att säga det ;)



sv; du är smart du ! och du får nog fortsätta göra det :) kör på reveljen !

2009-08-24 @ 17:10:54
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0