Oj oj! Gösta petter...

Här har det varit dåligt med uppdateringarna, men har inte varit så bra, men får lösa det nu. Har varken tid eller orka nu att ha det så här. Har iallafall ork att gå till skolan och hålla på med projektarbetet :) Skoj va? Har precis ätit. Gjorde pannkakor. Är en blandning mellan hungrig och mätt nu. Hmm

Saknar min Tim. Vet inte när jag får träffa han nästa gång. Men det lär ju bli när jag fyller år. Nu börjar det att bli mörkare på kvällarna, buhu! Men det har inte blivit kallare än. Man svettas ju ihjäl på dagarna nu. Man klär ju på sig så mycket för man tror att det ska vara kallt men det är det inte. Läskigt med sant! Snart ska jag skriva in mig på körskolan. Fattas ju 1000 spänn, men skulle få det av pappa för att jag var hundvakt. Men jag har ju inte så bråttomt med det. Visst det är kanske kul att ha det men det är så mycket just nu. Snart har jag väl ett riktigt svensson liv :D!

Nu känner jag att det är dax att sluta!
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0