Godmorgon torsdag!♥

Sitter här nere i min ensamhet. Caisa väckte mig alldels för tidigt, tidigare än vad hon brukar! Hon tyckte väl att jag inte behövde sova någe mer. Men ack så mysig hon är. Min andra skatt är lika trött som jag. Han sover fortfarande. Lyxigt! Men ska snart väcka han. Sen blire att åka in till stan och träna och sen baka. I morgon blire frissan. Får sovmorgon i morgon iallafall. Som jag har längatat att gå till frissan, är så himla le på min utväxt nu och mina ljusa ögonbryn. Ska bli så skönt så :) Tjoho!

Idag får jag träna när jag vill, samtidigt som jag tränar så ska Tim gå på stan och hitta någe fint till han själv som jag betalar. Efter det ska jag hem och baka och tvätta, det är ett måste. Men den där tvättanten som jag en gång var, hon har gått i pension. För det känns verkligen som så. Jag orkar varken slänga i tvätt eller ta ut tvätten! Så jag hoppas jag får energi till det i eftermiddag. Jag är en riktig sommarmänniska och jag känner att det börjar bli höst. Blåser och mörkt på kvällarna, Tråkigt! Hoppas iallafall på en sommarvecka till innan höstkläderna ska på, och allt det andra! =)

Hoppas ni får en bra dag! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0