Godmorgon måndag!♥



Morron!
Sitter och njuter av min svenska ledighet! HIHI
Har jobbat 6 dagar irad nu så jag förtjänar lite ledighet, dock ska jag jobba i morgon också.

Sovigt som en stock i natt, dock fick jag inte upp mina ögon i morse. Har ju fått ögoninflamation. Hmm inte så trevligt kanske. Måste typ tvätta mina händer hela tiden för att jag inte vill smitta andra.

Idag blire att skjusa Tims farfar till Svensta för att ta ut pengar, sen ska jag hjälpa till att klippa Sigges hår. Men först ska vi äta frukost, men Tim och dom hade ingen hemma så vi får åka och köpa det.
Snart får jag mitt sommarlov, hoppas bara att det är fint väder då!

Men nu är jag så hungrig så jag tror vi åker på affären nu!
Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Teres

Hej gumman, hur är det? :D Hoppas du mår bra. Mer mer mer bilder på dig o Tim tack, hiih. PUSS!

2009-08-03 @ 21:48:07
URL: http://teriksson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0