Ett stycke bimbo!

Ja tänkte ju lägg upp några Videoklipp som jag satt och kollade på igår, men nu kan jag inte lägga upp dom. Så jag skriver länken här så kan ni kolla där själv

http://biggershoes.blogg.se/2009/august/vi-snackar-om-neonbrunt.html
Är man blåst eller?

Haha hur blåst får man va? Har precis kommit hem, eller inte precis med för en stund sen. Var en väldigt onödig dag, men fick ialla fall god lunch. Hamburgare och Smörgåstårta :) Mums! Kl halv 5 idag ska jag kolla på Sverige - Italien, sen blire till att åka ner till Krokom och kolla på KD-Ödff spelar. Man får ju hoppas att KD vinner..
Måste bara berätta att Evelina gjorde världens snyggaste vurpa idag.



Fick reda på idag att jag och Sara fick lägenheten i Åre. Så nu är det bestämt att vi ska praktisera där. Börjar veck 37 till 43. Fy faan vad kul säger jag bara, längtar som faan. Var ju lite ensamt när jag bodde där förra året. Men det jobbigaste är ändå att gå upp förbacken efter praktiken!

Kanske inte blir så mycket bloggande då, men får hoppas att Sara kanske tar med sig sin data och att det finns internet där :) Hihi kommer bli så bra så :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0