Tim! Jag längtar efter dig!

Hej Kompisar!
Idag känner jag mig, hmm vad skall man säga. Lycklig att jag har lov. Har två veckors lov ungefär. Kommer sakna klassen lite. Tris som fisken i vattnet i klassen. Det trodde jag aldrig. Men det är kul att slippa skolan också. Gillar ju inte precis alla. Men mer än hälften iallafall.

Nu sitter och och dricker irish coffe. Väldigt gott. Men det blev lite för sött. Är så djävulskt sugen på¨godis, men jag är så lat att jag inte orkar gå upp och hämta det! HaHa!
Ne en dusch väntar på mig. Återkommer snart!

Mathilda Eriksson

Kommentarer
Postat av: Teres

Va tråkigt :( Men du får komma till Norrköping snart tycker jag? hihi. Tack så jättemycket gumman, så gullig du är. GLAD PÅSK <3

2009-04-10 @ 13:22:11
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0