Heeeeeeej!

Gösta peter vilket väder! Det är helt underbart :)
Hemma efter skola, har ju varit det ett bra tag men passade på att sätta mig här när älsk for ner till Krokom. Orkar egentligen inte sitta här, men man måste vara lite social här med ;)

Haft en go efter middag med Tim. Sötis :) Goare får man leta efter!
Nu skall jag nog sätta mig och kolla på tv, vet ej vad men någe lär det ju bli. Det blir iallafall fotboll ikväll. Där fick ni den infon : )

Idag känner jag mig som stålkvinnan. Har varit på väldigt bra humör :) Tror nog att det är den underbara solen som gör det. Jag och Tim att ute och drack saft och käkade bullar idag.

Nu mina vänner är det lite länge kvar :)

Lite vårtips kommer jag nog med i morgon :)
Och även lite drinktips ; )

PUSS Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0