Happy måndag!

Hej kompisar!
Idag känner jag mig hmm, vad skall man säga. Lycklig med besviken. Är besviken på en person. Blir bara mer och mer. Förstår inte vad som har hänt. Men jag har ju så många andra kompisar. Så jag klarar mig utan den personen. Men det skulle vara kul att veta vad som har hänt mellan oss egentligen.

Nu sitter jag och ska snart ner på möte. Ska bli kul. Men jag har en jobbig sak att berätta för dom.Har lite beslutsångest. Men har inte riktigt bestämt mig för vad jag ska göra. Tänker inte berätta nu vad det är. Men jag gör det när jag har bestämt mig.HaHa!
Ne här kan man ju inte sitta. Må ju åka snart. Men jag återkommer!

Mathilda Eriksson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0