Godkväll.

Gösta petter vilket väder! Helt underbart!
Är hemma från staden. Jag och Älsk for dit idag. Han köpte sig ett bar dojer och kalsipper :)

Har haft en härlig dag med Tim. Sötis :) Goare från man leta efter !
Nu skall jag snart vara lite social med han igen, sen i kväll blire desperata hemmafruar dubbelavsnitt. Det gillar vi. Nu fick ni den infon iallafall :)

Idag känner jag mig som stålkvinnan igen. Har varit på väldigt bra humör idag :) Tror nog att det är det fina vädert som gör det. Jag och Tim satt på altan och fixade hans nya skor i solen.

Nu mina vänner är det inte länge kvar :)

Lite vårtips kommer jag nog med i morgon :)
Och även drinktips ;)

PUSS Mathilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0