En Bloggkväll!

Ny dag, Ny vecka och Ny ork, och har jag fortfarande lov :P
Hela veckan och mån,tis och ons.
Känner att det fattas någe i mitt liv, någe jag saknar.
Vet precis vad det är. Men vet inte hur jag ska få det i mitt liv igen.
Känner att du har funnit någon annan och att jag inte räcker till.
Fattar inte att detta skulle hända.
Men får väl försöka hitta andra vänner, det finns ju fullt av dem!

Så nu orkar jag inte lägga ner mer tid på dig!
Bamsekram från Mathilda!


Min vän!
Det är tur man har dig!

Kommentarer
Postat av: Annika!

När du kommer hem från Italien ska vi börja umgås igen tycker jag! :)

Har ju massa borttappad tid att ta igen! :)

Snygg bild du hitta förresten! ;)

2009-04-13 @ 20:40:35
Postat av: emms.

vem är det du saknar i ditt liv? :(

<333

2009-04-14 @ 14:07:43
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0