Utmanad!

Jag har blivit utmanad att visa vad jag äter för frukost, men jag tror jag lägger in den bilden i måra. Så jag kan ta en sån i mårabitti:)
Skriver mer senare. Kram på er så länge!
Mathilda



Hej vänner! Sitter nu vid datan.
Kom nyss hem från en väldigt rolig träning :)
Det blev mycket skott och kamp. Sånt som jag gillar :)
Är så jävla skolless så det är ju inte sant. Spyr snart. Det känns som om jag kommer bli psykiskt sjuk snart.
Får såna jävla humör svägningar. Vet att jag har klagat på en annan viss person som kan få det och nu känner jag mig som den. :S Känner mig så taskig mot mina med människor för jag vill ju inte er någe illa, men oftast när jag inte trivs eller inte tycker om en sak så märks det på mig. Men får vila upp mig i helgen. Ni är så goa!

Kommentarer
Postat av: mig

Ne men det brukar ofta bli lite dålig stämning på onsdagar! :D

2008-09-18 @ 18:31:26
URL: http://fridakalen.blogg.se/
Postat av: mig

puss på dig

2008-09-18 @ 20:32:39
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0