På skolan!

Hej alla glada :)
Sitter på skolan nu och har Svenska. Inte så kul :/
Jag verkligen hatar min klass. Brukar inte vara grining på skolan, mén nu känner jag att jag är det hela tiden. Vill verkligen inte vara här. Om jag inte hade haft Frida, Jossa och Sara så hade jag inte gått till skolan.. Vill byta klass. Men det lär vi ju inte få. Egentligen så jag ett bra schema nu men världens sämsta klass..Men det är faanimig värt att byta klass. Men om jag byter klass så måste jag gå resturang och det vill jag inte heller. Men jag, Frida och Jossa kanske ska gå och prata med någon lärae. För jag trivs verkligen inte..

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja de e tur man har er.. annars skulle man inte klara sej! vi måste värkligen göra nått åt klassen!

2008-09-11 @ 17:54:31
URL: http://nogg.se/snartan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0