Home!


Tjosan!
Nu är skollessa Mathilda hemma:)
Har inte haft tid idag att skriva så jag får väl skriva ner min dag i dag :)
Dagen började med att jag hade mentorstid, där sas det inte så mkt.
Sen blide det Hotell, lite jävla drygt kan jag säga, Sen fick vi lunch och det var världens äckligaste biffar. Usch
Sen blev det Tursim fick sitta och fylla i några kartor. uscha!
Sen när jag kom hem var det bara att packa min innebandy väska och dra ner på Fotbollsträning och efter den så blev det Innebandy match mot Brunflo. Gick inte så bra, har ju bara tränat 2 ggr i år. Och på Fredag börjar våran säsong, låter inte lovande.
Denna vecka kommer jag inte ha tid med mig själv eller men andra. Kommer vara så slutkörd på söndagen.
Egentligen blir Tisdagen den lugnaste dagen tror ja..
Men jag har ju dom där jävla läxorna också! Welcome to my fucking life!

Ne nu ska jag gå och äta någe innan jag håller på att dö av hunger.

Den hära bilden gjorde en kompis till mig på photoshop för några årsen, se och njut! NOOT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

va ju en fränbild ju :)

2008-09-23 @ 10:44:19
URL: http://nogg.se/snartan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0