Heeeeeeeeeeej!

Nu är Hildur upp och firar :) har nyss ätit lunch men ett stort leende:) Jag och Tim ska snart åka in till stan för att träffa Kajsa, Jocke och även Frida :) Allt är kanon med mig :) Med er?
Sen när vi kommer hem blir det duscha och äta sen fara in till staden igen :) Vad ska ni göra idag?
                                                             Kram

                                                      Tjo och stim!
Harnu precis duschat. Väntar på att maten ska bli klar :) Det blir grillat idag:) smarrigt :)
Sen efter det börjar festen. Tog med mig 3 xide i bilen. Som jag kan dricka när vi åker in till staden. Sen har jag resten hos Frida.
Tycker att det är synd att inte Sara kommer vara där i kväll :/ hoppas du mår bättre snart. Men nu tror jag att jag ska gå och hjälpa mamma med maten så får jag åka in till stan snabbare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0