Gomorgon

Ny dag! Hur mår ni? Sovit gott ?
Jag har sovit väldigt gott i natt, men Laisa våran äldsta hund har gått runt runt i huset och gnällt vid 5 ungefär, så mamma har nog inte sovit lika gott som jag.
Börjar ju 4 idag på hov, blir nog en lätt dag hoppas jag. Har världens träningverk iallafall.
Funderar på om jag ska ta en promenix i det fina vädret men det är ju inte så kul att gå själv, men jag kanska kan lura med mig Frida när jag kommer in till stan.
Tim har praktik denna vecka och 3 veckor framöver.
Det tycker jag inte om. Kommer nästan inte få träffa han då :/
Önskar att jag hade ett jobb så man får lite mer i inkomst, men vart hittar man ett. Har ju nästan ingen tid för det. Men finns det någon med nåt förslag så kan ni gärna skriva ner det till mig :)
Kram så länge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

nää de va den inte.. :)

2008-09-23 @ 11:52:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0