Godmorron =)

Här är det full rulle hemma hos mig. Mamma ska på jobbet och håller på att stressar ihjäl sig.
Tim gjorde managrynsgröt till mig :) Så nu kommer jag orka spela match sen :)
Igår var mamma och pappa på surströmingsfest och på slutet blev det dans och mamma fick en armbåge iögat. Så nu har min lillamamma blå öga :/ Inte så kul..
I dag lär det bli kycklingwok till middag, för det åt vi i går åsså ska ju jag på match 16.45. Så jag orkar inte göra någon ny mat :P Lat jävle jag är :P
Skulle vara duktig idag och läsa lite Turism men jag har glömt vad jag skulle läsa :/ haha vad knäpp man får vara.



Nu har jag kollat på Austin Powers och myst med Tim!!! Väldigt mysigt. Men Tim blev så Godis sugen så han åkte ner Till Krokom men först skulle han svänga förbi Perssons och kolla vad Alex gjorde =)

Kommentarer
Postat av: Maria

okidoki! det var ju mindre bra!

jag tycker det är hyfsat roligt, men jag känner ju i princip ingen i nya klassen..

2008-09-21 @ 13:36:54
URL: http://menmaria.blogg.se/
Postat av: Maria

jo, jag gör ju det :)

alla verkar jätte snälla och roliga och så, men det är lite svårt att komma ny när alla redan gått tillsammans i ett år, men men :)

2008-09-21 @ 14:21:52
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0