godmorgon:)

Allt är bra här:) Sitter på skolan nu och har Svenska. Ska jobba färdigt med nåt jävla arbete som jag inte ens har börjat skrivit på och det ska vara klart om en halvtimme.Hmm, hur ska detta gå?
Kram så länge!


Oj, vad jag har träningsverk. Blir ingen innebandy träning i kväll, men jag ska åka dit och stötta dom :P
Håller på att tjatar på mamma att jag vill ha den dära vinter jackan på JC men det kommer jag aldrig att få. Önskar jag hade sparat min lön. Men jag skriver mer sen! :)

Kommentarer
Postat av: Maria

haha, det är Emma Martinsson :)

Vi brukar kalla henne Emmet, och det rimmar på Slemmet, så. :)

2008-09-24 @ 20:42:31
URL: http://menmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0