Godkväll;)

Nu är Hildur mätt och ska hoppa in i duschen. Fast egentligen lär jag ju inte behöva. För jag kom ändå lukta kallrök i måra. Ska ju på frilufsdag:/ Inte så kul, men det ingår ju i betyget jumpa.
Har varit och kollat på innebandy träningen. Ronja och Sofia kom dit. Blev väldigt roligt.
Men nu ska jag hoppa in i duschen och sen kolla på lite Vem kan slå Filip och Fredrik.
Vad gör ni?
All Love Hildur!

Hej vänner! Satt mig precis vid datan.
Har kollat på Vem kan slå Filip och Fredrik. Jag tycker att hon den dära Jessica borde få vinna. Eftersom det har varit 2 killar med och dom har losat och nu kan en tjej få vinna.
Ihelgen blir det Åre ändå, för min match är flyttad tills på Söndag:) Så himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0