Jag hemma

Nu är jag hemma :) Det blev Åre :) I love it :P haha
Vi sov på Åre fjällby, väldigt nice :)
Sen så bowlade vi i en timme. Och jag vann båda omgångarna :) Sen badade vi. Men jag är ju ingen badmänniska så jag tyckte inte att det var så himla roligt .
Sen blev det middag, pizzabuffe. Väldigt gott :)
När vi hade ätit upp sp blev det prisutdelning.
Bästa målskytt 2008: Ronja Forsberg
Tränarens pris 2008: Mathilda Eriksson (jag) :)
Årets överaskning 2008: Kajsa Holten
Årets spelare: Mathilda Eriksson (jag)
Kunde inte fatta det, men glad blev jag :) hihi
Sen kom jag på andra plats i bowlingen, då fick jag en stekpanna :P haha Det kan ju vara bra att ha :)
Orkar inte berätta allt som hände ihelgen, men det var en väldigt rolig helg, men mycket skratt :)

Pappa har åkte till Söderåsen för att hämta kött, mamma jobbar och Tim kanske kommer till mig senare idag :)
Jag tror jag ska baka idag, har ju tänka göra det men det blir ju aldig av :P

Hur mår ni idag och vad ska ni hitta på idag ?

Kommentarer
Postat av: Frida

grattis bruden, vad roligt för dig! :)

2008-10-19 @ 18:36:18
URL: http://fridakalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0