Hemma :)

Hej kompisar!
Har inter skrivit sen i förrgår. Sorry.
Men igår var jag hos Tim och vi hade romantisk middag, haha. Så jag hade inte tid att sitta framför datan då.
Idag har jag spelat match mot Brunflo. Vi vann med 8-0. Så KD a-lag är obesegrade iår och har gått upp till 2:an :) I måra är det B-lagets sista match. Möter Hammerdal. Ska ju vara med på den matchen med. Mitt innebandy lag är i Bollnäs nu och har börja för 13 minuter sen. Hoppas dom vinner idag och i måra.
Ikväll ska Tim vara chafför. Han ska skjusa mamma, pappa o Karlsson till en 40-års fest på Hägra. Sen ska dom ha skjus hem och en familj till. Hoppas han får lite pengar då, för det behöver han.
Men nu ska jag gå upp till Tim och mysa, sen laga lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0