heeej :)

Hej sötisar!
Usch vad jag har lite att göra. Jag är aldrig nöjd. När jag har träning då vill jag vara hemma, men när jag får vara hemma så vill jag vara på träning. Känner mig så övergiven. Önskar jag kunde bo där alla mina vänner är. Här i Aspås är alla mina kompisar med sina killar och då vill man ju inte störa dom ! :(
Nu är jag iallafall ny duschad och ska snart göra mig lite fika :)
Sen blir det mys och desprate housewifes! Måste bli gladare!
Man måste ju he KÄRLEK för att få KÄRLEK :)

Vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: emma..

vadå alla kompisar i aspås? :/

2008-10-07 @ 23:05:59
Postat av: kajsa! :D

men du är inte övergiven!

det är bara att ringa eller smsa så kan vi ju hitta på nåt! :) antingen så kan jag åka till dig eller du till mig :)<3

2008-10-08 @ 10:31:50
URL: http://kajsalaarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0