Funderar starkt!

Hej på er!
Idag har jag haft vldigt mycket att tänka på. Har även varit på Campus och tagit hand om Sveriges fordonslärare!
Vill göra nåt med mitt hår men jag vet inte vad och ingen verkar vilja hjälpa mig.
På Torsdag nästa vecka ska vi ta skolkort. Kul, jag har n lite utväxt på mitt hår och jag hatar det. Kul att ta kort då!
På Torsdag denna vecka får ju jag lov, har ingen aning om vad jag ska göra då, några förslag?
Nu måste jag sluta vara så onyttig. Har gott upp 4 kilon på ett halv år :/ Det är inge bra. Och just nu så tränar jag inte så mkt men jag äter lika mycket som jag gör när jag tränar :/ Hur ska detta gå?
Idag ska vi på skolan igen. För fordonslärarna ska äta på PC och vi ska servera .
Började kl 08.30 och slutar 23.00. Kommer vara väldigt trött i måra :P
Hur mår ni och vad gör ni?

Kommentarer
Postat av: Bossladie

tack så mkt! :)

jag ska inte göra någonting alls, ta det lugnt bara. ska bli så skönt ;D

2008-10-28 @ 18:43:28
URL: http://suckymyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

svar: ja, det är ju grymt skönt!

vilken linje går du på? :)

2008-10-29 @ 11:51:37
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/
Postat av: HANNA

okej! vad roligt..

åh, var en av linjerna som jag tänkte välja först också, ångrar mig nu! :(

aah, tyvärr så gör jag ju det:/



huhu, njut ordentligt av lovet då ;)



ja visst var dem! :D



2008-10-29 @ 18:45:03
URL: http://suckmyleftone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0