Dagen idag !

Har varit väldig bad på att skriva lite detaljer vad jag har gjort idag.
Dagen började med att vakna upp på ett hotell rum runt kl halv 8 :) Gick till frukosten kl 8. Åt världens goaste frukost. Hotell frukost i love it :P Sen blev det till att städa våra hotell rum, för det ingår ju i hotellkonceptet. Gick rätt så fort, så då åkte jag och Frida buss till skolan. Vi gick till Kajsas lektion för att sjunga för henne. På vägen dit träffade vi Cissi och Idol- Isadora :) Så dom hjälpte oss att sjunga för henne. Sen fick hon lite presenter. Det var lite småplock från Rusta :P haha Det var hamburgare till lunch. Så jävla äckligt på min skola. Man får inte änns sallad till :/ Friskvårdsmassage med Sara, var väldigt skönt :) Sen skippade jag gympan för vi skulle ha intervaller :/ Så Tim kom och hämtade mig så vi for hem till mig och slappa :)
Ikväll var jag istan, men det var inte så mycket drag där så vi for :) Men hoppas alla andra fick roligt :) Tror jag och Tim ska ha en mys fredag nu. Den sista halv timmen.
Men vi hörs i måra! Kram och en stooooooooooooooooooor puss !

Så här hemsk ser jag ut när jag sover !
Taget av Tim :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0