Choklad fondue!

 Mättande kompisar!
Häär mys det, njuter choklad fondue med en massa goa frukter och cola såklart:)
Jag och Sara gick till Frida efter skolan. Satt där kanske i en kvart, sen drog vi till till Lillänge och köpa lite gott tills i kväll:)
Så nu har vi käkat det :)

Åsså var det julklappar då, behöver lite tips tror jag.
Pappa : Kanske ska få en parfym, är inte säker. Förslag?
Mamma: Ska få Liza Marklund nya bok. Men hon ska få någe mer. Förslag?
Daniel & Lenita : Har ingen aning om vad jag ska ge dom. Förslag, tack.
Farmor: Lär ju få chokladask, men hur kul är det att då? Förslag?
Till Tim vet jag vad jag ska ge, men det tänker jag inte säga för att man vet aldrig om han läser min blogg Ir ej :)

Nu blir det till att vara social.. Kram sålänge!: )


Kommentarer
Postat av: Ebba

Det står inte vad du ska ge till mig?! ;)

2008-11-28 @ 13:05:51
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0