buss & skola

                                           Hejhalloj
Är på skolan nu, funderar på att ringa Frida och kanske hälsa på henne. Men vi får se vad det blir :P
I morse tog jag 8 bussen där jag träggade Helen och vi satt och pratade om sommar jobb, sen var det ju buss byte i Krokom där träffade jag Elina och Eve.. Elina skämmer ut sig som vanligt :p haha Dom skulle till sjukhuset, för min mamma hade gipsat fel på Eve så hon måste göra om det :P haha.. sen blev det en stadsbuss och sen hit och nu vet jag inte om jag ska ringa Frida eller inte :P

Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida NO 1

Du får komma till mig när du vill, va inte rädd för att ringa busan ;)

2008-05-26 @ 20:48:56
URL: http://fridakalen.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0