besviken

är så himla besviken på mig själv att jag inte tränar, känner verkligen hur jag skjuter upp saker hela tiden..nu måste jag ju skärpa mig annars kan ja ju lika gärna lägga ner med fotbollen och börja spela golf eller nån annan skit sport :/

Dagen börja att ja vakna avv att dom borrade nere i källaren för vi ska ha bergvärme och det har vi nu. Sen åt jag lite yoghurt. Sen åkte jag och mamma till klädax och köpte step up eller v ad dom nu heter.. det är iallafall strupbyxor som slutar vid låret.. dom satt rätt så bra... Den for vi på begravning.. Försökte hålla mig att inte grina men det gick inte...

Puss♥

Kommentarer
Postat av: emma lindé

haha golf ;) kör på det.

2008-05-23 @ 18:38:03
URL: http://emmalinde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0