Yees :D

NU har jag sommarlov :D


Vär väldigt trött när jag klev upp, men jag kom på att jag har saker i mitt gamla skåp och att jag har mitt lås kvar så då klev jag upp... tog mig två mackor och en mugg oboy. Sen kvart i 8 åkte jag,pappa och Daniel in till stan.. Pappa lämnade först av Daniel vi Campus och sen mig vid Pc..gick in till fiket där Sara och Evelina satt, sen kom alla dom andra tjejerna efter mig.... sen bar det väg till Aulan där vi skulle lyssna på estet 1 & 2 skulle sjunga och spela musik, man undrar ju vad dom lär sig där egentligen för det vara inte bra kan ja säga.... sen när det var över gick vi till klassrummet där vi fick maräng tårta av Elisabet.. väldigt god måste jag säga :) haha... Sen slutade vi, åkte ner på stan med Evelina och Jossa.. Vi gjorde i så mkt men vi fördrev tiden rätt så bra... nu orkar jag inte skriva mer..


                                                            ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0