sommarlov

jag vill bara säga att jag tycker det är jävligt skönt med sommarlov även fast jag sommarjobbar.. För nu har vädret blivi skönt igen :)

I dag började jag kl 9 men kom 10 min försent men Stefan sket i det :P haha
Jag jobbar med Emma, Sara, Christian, Alex och Olivia. Började dagen med att städa mitt lags omklädnings rum.. det kännes som om jag fick plocka upp min egen skit för jag brukar stampa av mig alla gräs som fastnat i skona .. haha
Sen blev det lunch åt köttbullssallad med pasta mm i :) Sen Ringde jag Emma och Sara till alla barn som ska vara med på fotbollskola :) haha Sen kollade vi på Allt om min buske :P haha
Jag är ju arbetsledare vilket innebär att jag har alla nycklar, papper och alla frågar mig vad vi ska göra :P haha

Sen i kväll blir det match mot Ope b hemma kl 7 .. kom å kolla :) haha puusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0