hmm..

Ja  i dag tog jag en halvtimmes sovmorgon för det har jag förtjänat tycker jag :) Så jag började halv 10..Alla barn kom 10 och var lika jobbiga som vanligt. Förra året när jag hade fotbollskola så var inte barnen så här jobbiga som i år.

Alex och Olivia sköt en varsin unge i huvudet i dag.. haha och när vi skulle sluta så skulle en pappa til nåt av barnen skuta bollen i målet men han sköt rakt på Fredrik en av fotbollssnorungarna :P så rätt så kul ut :P haha han är ju den jobbigaste ungen av dom alla.

Näe nu ska jag springa ner till postlådan för jag vill kolla om mina betyg har kommit för alla andra verkar har fått sitt :)


                                                    ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0