vakna äta fördriva tiden skita

Det känns som om det är det ända livet går ut på just nu..Iallafall dom hära dagarna som är kvar tills vi åker på Gothia, man sitter bara och längtar.
Ja i dag klev jag upp 12 gjorde rostade mackor och kollade på tv.. satt typ där till 1 när jag gick och klädde på mig, borstade tänderna och satt upp håret. Sen så började jag baka. Fick ett resept av Tims mamma som jag har viljat haft länge, men den blev inte lika god som hennes bruka bli :) Sen vi 3 kom Emma till mig och vi åkte ner till krokom och var där en stund. Var väl hemma vid 4 tror ja. Sen blev det att börja steka pannkakor när jag kom hem.
Grattis i efterskott till Jaffa som fyllde 18 i går. Hoppas hon hade ne bra dag :)
I morgon fyller Jonas 18 år.Hoppas han får en bra dag:) Det är inte länge tills jag fyller 17 nu :P

Hoppas ni får en trevlig kväll och natt :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0