hmm

I söndags var jag med Emma på kvällen, hon fick tillbaks sina byxor. Vi gjorde milkshake och kollade på halva hata göteborg sen blev vi sugna på strips så då gjorde vi det kl 12 typ och kollade på andra halvan av hata göteborg.

I måndags så var jag hos frissan och klippte mig, bleb rätt så nöjd bara att luggen hänger i mina ögon i bland.. Sen for jag till tim och sov hos han tills i dag..kom in till stan typ 10 i 10 och bussen som jag skulle åka hem gick 10 i 1 så jag fick gå på stan alldeles själv. Men jag var in på glitter och köpte ett parörh'ngen där det är m på, sen ett halsband med ett t på och ett pärlhalsband.

I kväll har vi våran sista träning inför gothia.. skojskoj..
kanske skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0