Min dag började inte bra!

Gud vad jag hatar att missa bussar. Hatar det! :(

Sitter här nu och väntar på nästan buss dom går 10.20. Får inte missa den heller.  Men jag missar iallafall samhälle, som tur var :) Så det blir bara en lektion för mig i dag. Projekt och företagande. Det är inte heller någe kul. Men men.
Sen efter skolan blir det ÖB med Frida och Sara. Tänkte kolla om man hittar någon billig julklapp Ir nåt :P haha
Men nu tänkte jag ta mig någe att äta innan jag åker..

Ha en bra dag sötisar! PUSS

Haha!
Så får jag tänka i dag :D haha

Kommentarer
Postat av: Ebba

Positivt tänkande, min vän :D



sv; Hahaokej, våran hemlighet X) Tackar :)

2008-12-11 @ 11:12:58
URL: http://ebbapebba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0