Lov är alltid heliga!

Inte.. Pappa ska alltid väcka mig på loven när han är hemma. Står och knakar på dörren och säger att det är frukost. Jag säger bara mm och somnar om. Sen en timme efter kliver jag upp och han tar precis bort frukosten och säger du missade frukosten.
Men jag kan faktikst göra egen frukost lilla pappa!

Igår spelade vi Retro igen, fast den här gången var Daniel och Lenita med. Var nära att vinna, men Lenita vann :) Skulle egentligen kolla på Sagan om ringen, men det tog hela två timmar att spela :) haha

På onsdag blir det nog att vara hemma och Tim kommer till mig :) Orkar inte göra någe annat :)

Har 2008 varit ett bra år? Alltid samma sak, nästa år kommer bli bättre, bla bla bla. Alla år är likadana. Man har sina uppförsbackar och nerförsbackar. Men är 2005 var det värsta året måste jag säga. Det började inte bra och fortsatte så :(

Jag mår iallafall bättre nu än för ett årsen. Guud vad haf mådde dåligt. Kommer precis ihåg hur jag kände mig. Tur att man har vänner :)  Så här vill jag leva till jag dör!

Gud vilket babbel, tror jag inte har så mycket för mig. Men det bjuder jag på !
Önskar er en trevlig måndag!! PUSS


Du och jag ! :)

Kommentarer
Postat av: Ebba

sv; Jag har saknat att skriva med dig med, lilla vän ! Haha, tror du att vi vann något? X) Tack :D Kram

2008-12-29 @ 20:06:08
URL: http://ebbapebba.blogg.se/
Postat av: emma

vilken söt bild! :D

2009-01-08 @ 12:33:03
URL: http://emmalinde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0