Lääängtar!

Efter mat. Har inte¨haft någon mat lust på hela dagen. Men nu blev jag verkligen hungrig. Och timm middag blire tacos. Mums:)
Har legat i soffan nästan hela dagen. Men jag hade lite ork att städa mitt rum. Känner mig helt borta idag. Typ som att jag har snor ihela hjärnan. Fattar inte vart allt kommer ifrån. Någon som vet?

Ikväll ska jag försöka att bli frisk. Vila vila och ännu mera vila. Och mysa med Tim också :) Måste bli frisk tills i måra. Har 2 viktiga matcher i helgen.

Idag har Tim tagit hand om mig hela dagen. Åkte och köpte chips, dip och monster till mig. Hämtade posten och gick ut med Laisa :) Hur snäll är inte han då :)

JAG ÄLSKAR SIG MEST PÅ HELA JORDEN!


Kommentarer
Postat av: Teres

ohh! :D mys! hur funkar allt mellan er då? bor ni tillsammans eller hur ligger det till i stugan? hihi. är så nyfiken! :D älskar o höra massa om andras kärlek.



Mm,det är underbart och vara nykär.

Haft en bra fredag gumman? Puss

2008-12-20 @ 08:28:12
URL: http://teriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0