Favvisar!

Visst läser vi alla bloggar som bloggar :) Jag läser X antal bloggar varje dag. Tycker att det är så intresant att läsa om andra och  att folk delar med sig sin vardag. Hoppas det är många som tycker det om min med :) Man blir glad att läsa andras bloggar också.

Men det finns några som jag läser varje dag. Men bara för att jag tänker länka till dom så funkar det inte nu. Så jag får helt enkelt skriva deras namn och blogg namn.
Emma - Emmalinde.blogg.se
Kajsa- Kajsalaarsson.blogg.se
Frida- Fridakalen.blogg.se
Evelina- Evelinatunell.blogg.se
Evelina- Evelinamariekarlsson.blogg.se
Det är några av dom jag läser, men några av dom skriver inte så ofta längre. Men hoppas dom fortsätter skriva.

I dag har jag varit på skolan då. Klarade av en dag till. Men vi gjorde faktikst inte så mkt. Fixade bordsplacering tills på tisdag för då ska vi bjuda 1 på lunch tydligen.
Det blev ingen träning i dag för att det regnade så mkt. Vilket är  skönt på ett sett men jag tycker inte om regn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0